Hva gjør jeg når kunden ikke har abonnert på e-postlisten?
Feb 05, 2024I denne videoen viser jeg deg hvordan du løser problemet med at en kunde har glemt å huke av for "Abonner på vår e-post liste" i checkou'ten. Dette medfører at kunden ikke mottar e-post relatert til kurset du solgte. Tilsvarende problem kan oppstå når du importerer kunder inn i "Contacts" men glemmer å huke av for "Subscribe to marketing emails"
Du vil lære:
- Hvordan kan det oppstå at kunder glemmer å huke av for "Abonner på vår e-postliste" i checkou'ten?
- Hvilke negative konsekvenser har dette for bedriften?
- Hva du må huske på når du skal importere kontakter?
Videoen er spesielt relevant for de som:
- Har hatt problemer med at kunder ikke abonnerer på e-postlisten.
- Ønsker å lære mer om hvordan de kan sende e-post til kunder som ikke har abonnert.
- Ønsker å lære mer om best practices for e-postmarkedsføring.
Denne videoen kan du også se på min Youtube kanal
Motta nye Kajabi-tips og triks: Hold deg oppdatert med vår e-postliste
Legg igjen navn og e-post.
Ingen forpliktelser: Meld deg av når du vil