Hva gjør jeg når kunden ikke har abonnert på e-postlisten?

mottar ikke e-post never subscribed not subscribed Feb 05, 2024
 

I denne videoen viser jeg deg hvordan du løser problemet med at en kunde har glemt å huke av for "Abonner på vår e-post liste" i checkou'ten. Dette medfører at kunden ikke mottar e-post relatert til kurset du solgte. Tilsvarende problem kan oppstå når du importerer kunder inn i "Contacts" men glemmer å huke av for "Subscribe to marketing emails"  

Du vil lære: 
- Hvordan kan det oppstå at kunder glemmer å huke av for "Abonner på vår e-postliste" i checkou'ten? 
- Hvilke negative konsekvenser har dette for bedriften? 
- Hva du må huske på når du skal importere kontakter?   

Videoen er spesielt relevant for de som: 
- Har hatt problemer med at kunder ikke abonnerer på e-postlisten. 
- Ønsker å lære mer om hvordan de kan sende e-post til kunder som ikke har abonnert. 
- Ønsker å lære mer om best practices for e-postmarkedsføring.

Denne videoen kan du også se på min Youtube kanal

Motta nye Kajabi-tips og triks: Hold deg oppdatert med vår e-postliste

Legg igjen navn og e-post. 

Ingen forpliktelser: Meld deg av når du vil

Prøv Kajabi gratis i 30 dager
Book gratis samtale